اولين حس اولين حس .

اولين حس

انتشار تصوير خيره‌كننده ناسا از دهانه مرموز «شكلتون» بر روي سطح كره ماه

انتشار تصوير خيره‌كننده ناسا از دهانه مرموز «شكلتون» بر روي سطح كره ماه

سازمان فضايي آمريكا، ناسا، يك تصوير تركيبي با وضوح بالا و پيشتر ديده‌نشده را از قطب جنوب ماه منتشر كرده است.

تصوير موزائيكي تازه‌ منتشره با استفاده از دوربين مدارگرد شناسايي ماه متعلق به ناسا (كه از ژوئن ???? به دور اين قمر در حال چرخش است) و همچنين مدارگرد «دانوري» متعلق به موسسه تحقيقات فضايي كره جنوبي گرفته شده است.

اين مدارگرد كره‌اي كه در اوت سال گذشته به فضا پرتاب شد از يك دوربين آمريكايي به نام «شدوكم» (ShadowCam) بهره مي‌برد كه ??? برابر بيشتر از دوربين‌هاي قمري قبلي ناسا در مدار ماه به نور در مناطق سايه‌دار حساس است.

دهانه شكلتون، كه در قطب جنوبي ماه واقع شده، نام خود را از از ارنتسا شكلتون از كاشفان قاره جنوبگان در زمين گرفته است. قله‌هاي برآمده اين دهانه تقريبا هميشه در زير نور آفتاب قرار دارند، در حالي كه بخش دروني اين دهانه در تاريكي هميشگي فرو رفته است و دماي آن از منفي ??? درجه سانتي‌گراد بالاتر نمي‌رود.

پيشتر فضاپيماي «لونار پراسپكتور» كشف كرده بود كه مقدار هيدروژن در اين نواحي دهانه از ميزان عادي بالاتر است، امري كه شك دانشمندان را براي يافتن يخ‌آب در اين منطقه برانگيخته است

آنان گمان مي‌كنند كه اين منطقه مي‌تواند حاوي رسوبات يخ يا ساير مواد منجمد با عمر ميليون‌ها يا ميلياردها سال باشند. دانشمندان مي‌گويند تركيب شيميايي يخ احتمالي موجود در اين مناطق مي‌تواند چگونگي رسيدن آب به ماه و مهمتر از آن، به زمين و به طور كلي رسيدن آب به سياره‌هاي سنگي را نشان دهد.

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.stenews.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fstenews.ir

سازمان فضايي آمريكا درباره اين تصوير گفته است: «در تاريكي هميشگي، داخل دهانه شكلتون در نزديكي قطب جنوبي ماه در اين تصوير خيره‌كننده آشكار شده است. عكس خود دهانه توسط دوربين ‘شدوكم’ ناسا گرفته شده است؛ دوربيني كه در اصل طراحي شده تا بتواند به بخش‌هاي سايه‌دار سطح ماه نگاه بياندازد. مناطق اطراف دهانه اما توسط دوربين مدارگرد شناسايي ماه تصويربرداري شده‌اند و سه منطقه از ?? منطقه بالقوه براي فرود فضانوردان ماموريت آرتميس ? را به تصوير مي‌كشند

https://shorturl.at/chuwV

https://rb.gy/9szi7

https://tinyurl.com/ymdub8sz

تا كنون هيچ ماموريتي براي اعزام كاوشگر به سايه‌هاي دائمي ماه رخ نداده است. فرود آپولو در زماني انجام شد كه شناخت بشر از اين نواحي در مراحل اوليه بود

هند در ماه اوت ???? اولين كشوري نام گرفت كه توانسته است در يك ماموريت ?? ميليون دلاري يك كاوشگر را در نزديكي قطب جنوب ماه فرود آورد. اين در حالي است كه آخرين تلاش روسيه براي رسيدن به قطب جنوبي ماه، ماموريت لونا-??، با برخورد فرودگر آن به سطح ماه با شكست مواجه شد.

هم چين و هم ايالات متحده مي‌خواهند فضاپيماهايي با خدمه را به قطب جنوبي ماه بفرستند. چين گفته است كه تا سال ???? چنين كاري را خواهد كرد، اين در شرايطي است كه برنامه ناسا براي فرود آوردن فضانوردان در نزديكي قطب جنوبي ماه زودتر از آن و براي سال ???? برنامه‌ريزي شده است. قرار است كه فضاپيماي ناسا طي ماموريت «آرتميس ?» در منطقه‌اي در نزديكي همين دهانه در قطب جنوب ماه فرود بيايد.

سازمان فضايي آمريكا براي تحقق چنين هدفي در سال ???? قراردادي ?.? ميليارد دلاري (?.? ميليارد يورويي) را با شركت اسپيس‌ايكس متعلق به ايلان ماسك، ميلياردر آمريكايي امضا كرد تا اين شركت ساخت يك فضاپيما با هدف بردن فضانوردان به ماه را آغاز كند.

ناسا قصد دارد در چهارچوب اين برنامه، كه «آرتميس» نام دارد، چهار فضانورد را به ماه بفرستد و با ايجاد ايستگاه فضايي در ماه حضور پايدار انسان روي آن را ممكن كند.

منبع : https://stenews.ir/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%87%d8%a7%d9%86%d9%87/

https://justpaste.it/boz9i

https://www.atlasobscura.com/users/rivkabull2

https://trello.com/u/rivkabull2

https://www.blogtalkradio.com/rivkabull2

https://www.viki.com/users/rivkabull2_936/about

https://visual.ly/users/RivkaBull2/portfolio

https://slides.com/rivkabull2

https://500px.com/p/rivkabull2?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/RivkaBull2

https://logopond.com/RivkaBull2/profile/642473/?filter=&page=

https://8tracks.com/rivkabull2

https://www.intensedebate.com/people/RivkaBull2d

https://www.f6s.com/rivka-bull

https://letterboxd.com/rivkabull2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۸:۴۲ توسط:sam موضوع:

خريد ملك در قبرس شمالي‌ - شرايط و مراحل

خريد ملك در قبرس شمالي‌ - شرايط و مراحل

 

p10530_f4.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و پرسودترين روش‌هاي مهاجرت و زندگي در قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است.  با خريد ملك در قبرس شمالي، امكان اخذ اقامت براي فرد متقاضي و خانواده‌ي او فراهم مي‌شود.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين سرزمين در همسايگي يونان و تركيه قرار دارد. طي ساليان زيادي، به دليل موقعيت قرارگيري خوبي كه دارد، مورد حمله‌ي اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافاتي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند. مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

زبان رسمي در قبرس شمالي تركي استانبولي است. به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور رواج دارد؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يك قانون كلي براي خريد ملك در قبرس شمالي وجود دارد و آن هم اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

اولين قدم براي خريد ملك در قبرس شمالي اين است كه بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي ارائه كنيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد ملك در اين سرزمين، حدود 6 ماه زمان مي‌برد.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك خانه بخرند. اين بدان معناست كه اجازه‌ي خريد چند خانه باهم را ندارند. ملك خريداري شده حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد. البته اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي  ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

يكي ديگر مواردي كه براي داشتن اجازه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي مهم است، انجام آزمايشات مورد تاييد اين كشور و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي مي‌باشد.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب خانه

قدم اول براي خريد خانه اين است كه ملاك‌هاي شما براي زندگي را داشته باشد. ملكي كه انتخاب مي‌كنيد بايد بتواند مطابق بودجه، سليقه، نيازها و ... شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه ملك را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره مي‌شويد. در صورت توافق، بايد بين هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

اكنون بايد وصعيت ملك را از نظر وام، قرض، بدهي و ... بررسي كنيد. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

چنانچه همه چيز خوب پيش برود، بين شما و فروشنده قراردادي امضا مي‌شود. اين قرارداد به زبان انگليسي است و نياز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خريد

اگر شم غير ترك قبرسي هستيد، بايذ براي مجوز انتقال سند مالكيت اقدام نماييد.  اين كار توسط انجمن شرداري قبرس شمالي انجام مي‌شود. هزينه‌ي اين كار بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

مداركي كه براي خريد ملك در قبرس شمالي بايد ارائه كنيد به شرح زير است:

  • شناسنامهي تمام اعضاء خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت متاهل بودن )
  • اصل پاسپورت و كپي همه‌ي صفحات
  • سند ملك ( درصورت وجود ملك ديگري در قبرس شمالي به نامتان )
  • اصل و كپي قراردادهاي فروش ملك ( چنانچه قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • اصل و كپي قرارداهاي اجاره ( چنانچه در حال حاضر در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه كيفري

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، تورم و ماليات
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد فوق تعداد اندكي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي است. مزاياي زندگي در اين سرزمين، با توجه به نوع مهاجرت و هدف هر فرد، متفاوت است.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

بسياري از پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند كه شما بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد، به اين منظور لازم است كه حداقل يك سوم مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. مابقي ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، خواهيد پرداخت.

قيمت ملك در قبرس شمالي در مقايسه با خانه‌هايي با همين امكانات و موقعيت‌ها در ساير نقاط دنيا، بسيار ارزان‌تر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، متفاوت است به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت ملك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند، و ويلا از 62 هزار پوند آغاز مي‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌هاي لوكس نيز با نهايت قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۰:۳۷ توسط:sam موضوع:

خريد لگو مردعنكبوتي

خريد لگو مردعنكبوتي

لگو اسپايدرمن از آن دسته اسباب بازي هايي است كه جنبه هاي مختلف ذهن كودك را درگير مي كند و او را از نظر ذهني به چالش مي كشد تا علاوه بر تفريح ??و گذراندن اوقات فراغت، هوش هيجاني خود را در حين بازي و تفريح ??نيز تقويت كند. لگو اسپايدرمن يكي از اسباب بازي هاي ساخت و ساز محبوب و جذاب براي كودكان 6 سال به بالا است. با خريد اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن مي توانيد اوقات خوشي را سپري كنيد و بچه هايتان از آن لذت زيادي خواهند برد.

فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه توانسته لگوهاي اسپايدرمن با كيفيت و متنوع را به مشتريان خود ارائه دهد. براي مشاهده و بررسي قيمت لگو مرد عنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مرد عنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

اسباب بازي لگو اسپايدرمن

در زير چند نكته مهم در مورد مجموعه هاي لگو مرد عنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو اسپايدرمن اين نكات را بخوانيد و با خصوصيات كلي اين اسباب بازي ها آشنا شويد.

- از آنجايي كه لگو اسپايدرمن نسخه هاي مختلفي دارد، تعداد قطعات نيز با توجه به مدل متفاوت است. پس قبل از خريد لگو اسپايدرمن تعداد قطعات اسباب بازي لگو اسپايدرمن را در نظر بگيريد.

- كشور اصلي اسباب بازي هاي «لگو اسپايدرمن» دانمارك است و اين اسباب بازي ها توسط شركت «لگو دانمارك» توليد و در فروشگاه هاي اينترنتي مختلف ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن يا لگو پسرانه مخصوصا براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و تمامي كودكان بالاي شش سال، نوجوانان و بزرگسالان مي توانند ساعت ها با خريد و بازي با لگو اسپايدرمن سرگرم شوند.

قيمت لگو اسپايدرمن

اگر به بازي هاي لگو اسپايدرمن و گستره وسيع آن علاقه داريد، توصيه مي كنيم در خريد لگو اسپايدرمن از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... توجه كنيد. در زير به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو اسپايدرمن مي پردازيم.

قبل از خريد لگو اسپايدرمن روي اصالت لگو تمركز كنيد

لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي با همتايان تقلبي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها كيفيت بالاي قطعات در لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات در لگو اسپايدرمن بسيار زياد است و كودكان اغلب بارها با آن ها بازي مي كنند، اگر ساخت لگو اسپايدرمن كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا پس از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. بنابراين در خريد لگو اسپايدرمن به اصالت آن بسيار دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو اسپايدرمن به كيفيت قطعات آن توجه كنيد

در خريد لگو اسپايدرمن بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي براي كودكان طراحي شده و پس از استفاده مكرر آسيب مي بيند. با خريد اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن با كيفيت خوب مي توانيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد. بنابراين اگر قصد خريد لگو اسپايدرمن ارزان و باكيفيت را داريد توصيه مي كنيم خريد خود را از مراكز معتبر با نماد الكترونيك انجام دهيد.

قبل از خريد لگو اسپايدرمن حتما به گارانتي آن توجه كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو اسپايدرمن بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. هر لگو اسپايدرمني كه خريداري مي كنيد بايد گارانتي تعويض داشته باشد تا اگر مطابق آنچه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، بتوانيد به راحتي آن را برگردانيد.

خريد لگو اسپايدرمن ارزان

يكي ديگر از لگوهايي كه در بين كودكان مشهور و محبوب است لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از ابرقهرمانان محبوب در بين كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شده بسياري از والدين به خريد مرد عنكبوتي لگو ارزان قيمت بپردازند. لگوهاي مرد عنكبوتي در اشكال و اندازه هاي مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شوند. بسته به محبوبيت شخصيت، لگوهاي مرد عنكبوتي بالاتر از لگوهاي معمولي قيمت خواهند داشت.

بسياري از برندهاي چيني مدل هاي مرد عنكبوتي لگو را ارزان عرضه مي كنند اما بايد بدانيد كه اين گونه لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده برخي از قطعات آنها جدا مي شود و دليل اين امر بهتر است. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي خارجي. از آنجايي كه ست هاي لگو اسپايدرمن در مدل ها و اندازه هاي مختلف ساخته و عرضه مي شوند، مي توانيد لگوهاي اسپايدرمن ارزان را در بين آنها بيابيد.

لگو مردعنكبوتي در اصل

خريد لگو اسپايدرمن اصلي بسيار مهم است. دليل اين امر اين است كه فرزندان شما بخشي از وقت خود را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مشتريان مي فروشند.

بسياري از والدين نمي توانند تقلبي بودن اين محصولات را تشخيص دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه اين محصولات بي كيفيت هستند. بنابراين اهميت خريد از فروشگاه معتبري كه لگو اسپايدرمن اورجينال را در اين مورد عرضه مي كند، آشكار است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در اينترنت پيدا كنيد كه لگو اسپايدرمن را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي كه در زمينه فروش لگو اسپايدرمن فعاليت مي كند بايد بهترين لگو را در اختيار مشتريان خود قرار دهد تا مردم پس از مدتي ديگر لگو اسپايدرمن نخرند. همچنين مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت سوال يا مشكلات مربوط به محصول، آن را پيگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۱۳ توسط:sam موضوع:

و مهم ترين چيزي كه بر قيمت لگو فرندز تاثير مي گذارد

خريد لگو مردعنكبوتي

لگو اسپايدرمن از آن دسته اسباب بازي هايي است كه جنبه هاي مختلف ذهن كودك را درگير مي كند و او را از نظر ذهني به چالش مي كشد تا علاوه بر تفريح ??و گذراندن اوقات فراغت، هوش هيجاني خود را در حين بازي و تفريح ??نيز تقويت كند. لگو اسپايدرمن يكي از اسباب بازي هاي ساخت و ساز محبوب و جذاب براي كودكان 6 سال به بالا است. با خريد اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن مي توانيد اوقات خوشي را سپري كنيد و بچه هايتان از آن لذت زيادي خواهند برد.

فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه توانسته لگوهاي اسپايدرمن با كيفيت و متنوع را به مشتريان خود ارائه دهد. براي مشاهده و بررسي قيمت لگو مرد عنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مرد عنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

اسباب بازي لگو اسپايدرمن

در زير چند نكته مهم در مورد مجموعه هاي لگو مرد عنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو اسپايدرمن اين نكات را بخوانيد و با خصوصيات كلي اين اسباب بازي ها آشنا شويد.

- از آنجايي كه لگو اسپايدرمن نسخه هاي مختلفي دارد، تعداد قطعات نيز با توجه به مدل متفاوت است. پس قبل از خريد لگو اسپايدرمن تعداد قطعات اسباب بازي لگو اسپايدرمن را در نظر بگيريد.

- كشور اصلي اسباب بازي هاي «لگو اسپايدرمن» دانمارك است و اين اسباب بازي ها توسط شركت «لگو دانمارك» توليد و در فروشگاه هاي اينترنتي مختلف ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن يا لگو پسرانه مخصوصا براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و تمامي كودكان بالاي شش سال، نوجوانان و بزرگسالان مي توانند ساعت ها با خريد و بازي با لگو اسپايدرمن سرگرم شوند.

قيمت لگو اسپايدرمن

اگر به بازي هاي لگو اسپايدرمن و گستره وسيع آن علاقه داريد، توصيه مي كنيم در خريد لگو اسپايدرمن از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... توجه كنيد. در زير به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو اسپايدرمن مي پردازيم.

قبل از خريد لگو اسپايدرمن روي اصالت لگو تمركز كنيد

لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي با همتايان تقلبي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها كيفيت بالاي قطعات در لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات در لگو اسپايدرمن بسيار زياد است و كودكان اغلب بارها با آن ها بازي مي كنند، اگر ساخت لگو اسپايدرمن كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا پس از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. بنابراين در خريد لگو اسپايدرمن به اصالت آن بسيار دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو اسپايدرمن به كيفيت قطعات آن توجه كنيد

در خريد لگو اسپايدرمن بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي براي كودكان طراحي شده و پس از استفاده مكرر آسيب مي بيند. با خريد اسباب بازي هاي لگو اسپايدرمن با كيفيت خوب مي توانيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد. بنابراين اگر قصد خريد لگو اسپايدرمن ارزان و باكيفيت را داريد توصيه مي كنيم خريد خود را از مراكز معتبر با نماد الكترونيك انجام دهيد.

قبل از خريد لگو اسپايدرمن حتما به گارانتي آن توجه كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو اسپايدرمن بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. هر لگو اسپايدرمني كه خريداري مي كنيد بايد گارانتي تعويض داشته باشد تا اگر مطابق آنچه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، بتوانيد به راحتي آن را برگردانيد.

خريد لگو اسپايدرمن ارزان

يكي ديگر از لگوهايي كه در بين كودكان مشهور و محبوب است لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از ابرقهرمانان محبوب در بين كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شده بسياري از والدين به خريد مرد عنكبوتي لگو ارزان قيمت بپردازند. لگوهاي مرد عنكبوتي در اشكال و اندازه هاي مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شوند. بسته به محبوبيت شخصيت، لگوهاي مرد عنكبوتي بالاتر از لگوهاي معمولي قيمت خواهند داشت.

بسياري از برندهاي چيني مدل هاي مرد عنكبوتي لگو را ارزان عرضه مي كنند اما بايد بدانيد كه اين گونه لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده برخي از قطعات آنها جدا مي شود و دليل اين امر بهتر است. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي خارجي. از آنجايي كه ست هاي لگو اسپايدرمن در مدل ها و اندازه هاي مختلف ساخته و عرضه مي شوند، مي توانيد لگوهاي اسپايدرمن ارزان را در بين آنها بيابيد.

لگو مردعنكبوتي در اصل

خريد لگو اسپايدرمن اصلي بسيار مهم است. دليل اين امر اين است كه فرزندان شما بخشي از وقت خود را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مشتريان مي فروشند.

بسياري از والدين نمي توانند تقلبي بودن اين محصولات را تشخيص دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه اين محصولات بي كيفيت هستند. بنابراين اهميت خريد از فروشگاه معتبري كه لگو اسپايدرمن اورجينال را در اين مورد عرضه مي كند، آشكار است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در اينترنت پيدا كنيد كه لگو اسپايدرمن را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي كه در زمينه فروش لگو اسپايدرمن فعاليت مي كند بايد بهترين لگو را در اختيار مشتريان خود قرار دهد تا مردم پس از مدتي ديگر لگو اسپايدرمن نخرند. همچنين مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت سوال يا مشكلات مربوط به محصول، آن را پيگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۸ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت اختصاصي در شيراز با رعايت استانداردهاي سئو

عنوان: طراحي سايت اختصاصي در شيراز با رعايت استانداردهاي سئو

 

چكيده:

اين مقاله به بررسي روش‌ها و تكنيك‌هاي طراحي سايت اختصاصي در شيراز با رعايت استانداردهاي سئو مي‌پردازد. با گسترش فضاي مجازي و اهميت بيشتر به حضور آنلاين، داشتن يك وبسايت اختصاصي كه همچنين بهينه شده باشد، براي كسب و كارها و سازمان‌ها بسيار ضروري است. اين مقاله به جزئيات مراحل و عوامل مهم در طراحي سايت اختصاصي با رعايت استانداردهاي سئو مي‌پردازد.

 

مقدمه:

طراحي يك سايت اختصاصي كه به طور كامل با نيازها و خواسته‌هاي يك سازمان يا كسب و كار سازگار باشد، امري اساسي است. در عصر ديجيتال، پيدا كردن روش‌هاي مناسب براي بهينه‌سازي وبسايت به منظور جذب مخاطبين و افزايش نمره سئو آن، از اهميت بالايي برخوردار است.

 

بخش اصلي:

1. تحليل نيازمندي‌ها: در اين بخش، نيازمندي‌ها و هدف‌هاي سازمان يا كسب و كار مشخص مي‌شود. اين مرحله شامل تحليل بازار، هدفگذاري و تعيين گروه هدف، خدمات و محصولات ارائه شده و غيره است.

2. طراحي و رابط كاربري: در اين مرحله، ساختار و طرح كلي سايت تعيين مي‌شود. عناصر مختلف مانند منوها، بخش‌ها، فرم‌ها و بنرها در نظر گرفته مي‌شوند.

3. توسعه وبسايت: در اين مرحله، با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي و فريمورك‌هاي مناسب، سايت طراحي مي‌شود. همچنين، بهينه‌سازي سئو نيز در اين مرحله انجام مي‌شود.

4. بهينه‌سازي و سئو: در اين بخش، روش‌ها و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي جهت افزايش نمره سئو سايت بررسي مي‌شوند. عوامل مهمي مانند سرعت بارگذاري، سازگاري با دستگاه‌هاي مختلف، استفاده از كلمات كليدي، ساختار لينك‌ها و بهينه‌سازي تصاوير مورد بررسي قرار مي‌گيرند.

 

نتيجه‌گيري:

طراحي يك وبسايت اختصاصي در شيراز با رعايت استانداردهاي سئو عاملي مهم براي جذب مخاطبان و افزايش بازديدكنندگان است. با پيروي از روش‌هاي بهينه‌سازي، سايت شما مي‌تواند در صفحات نتايج موتورهاي جستجو بهتر ديده شود و بالاترين مقام را كسب كند. توجه ويژه به نيازمندي‌ها و بهبود دائمي سايت نقش كليدي در موفقيت آن ايفا مي‌كند.

 

https://press-info1.siterubix.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a8/

https://www.tumblr.com/ubaid214/722898305176174592/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA?source=share

https://justpaste.it/d12cu

https://writeupcafe.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c/

https://friend007.com/read-blog/75869

https://telescope.ac/green122/oo6y0ueooe79x1qb1mqehw

https://www.crypto-city.com/blog/69283/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8/

https://www.soft-clouds.com/blogs/43668/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8

https://squareblogs.net/sceneox66/trhy-wbsyt-w-skht-syt-tym-rhkhrhy-wb

https://myworldgo.com/groups/topic/view/group_id/20/topic_id/6053/post_id/38050


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۳۴ توسط:sam موضوع:

تكنولوژي جاروهاي هوشمند

تكنولوژي جاروهاي هوشمند

خانه هوشمند

آيا تا به حال عبارت (( خانه هوشمند )) را شنيده ايد؟ بسياري از افراد با معني اين عبارت آشنايي دارند اما برخي نيز در مواجه با آن سوال هاي بسياري برايشان مطرح مي شود و شايد به ياد فيلم هاي ژانر آينده بيفتند، فيلم هايي كه درآن بسياري از فعاليت هاي روزمره به وسيله ي ربات هاي مختلف صورت مي گيرد و ديگر نياز نيست انسان ها براي بسياري از اين فعاليت ها انرژي و زمان زيادي را صرف كنند.

اگر بخواهيم تعريف مختصري از خانه هوشمند ارائه دهيم بايد گفت كه با پيشرفت تكنولوژي شركت هاي مرتبط با اين حوزه تصميم گرفتند محصولاتي را توليدكنند كه سبك زندگي انسان ها را دچار تغيير كرده و يا بهتر است بگوييم آسان تر كند. در اين راستا محصولات زيادي در زمينه هاي مختلفي چون: صوتي و تصويري، لوازم خانگي، نظارت و امنيت و .... طراحي شد كه در مرحله اول هدف صرفه جويي در زمان و انرژي كاربران بود و در گام بعدي طراحان اين دستگاه ها را طوري طراحي كردند كه در ميان مشغله هاي روزمره ي انسان امروز، امكان كنترل بسياري از امور از راه دور و با استفاده از گوشي هاي هوشمند وجود داشته باشد.

يكي از محصولات هوشمندي كه در خانه بسيار كاربردي است جارو هاي هوشمند يا رباتي هستند، اين دستگاه ها از روزي كه پا به بازار گذاشته اند طرفداران زيادي را جلب كرده و فروش چشم گيري داشته اند. در اين مطلب قصد داريم ويژگي هاي كلي يك جارو هوشمند را برشمرده و بررسي كنيم كه اين دستگاه در ليست خريد جهيزيه شيائومي قرار مي گيرد يا خير.

جاروبرقي هوشمند

جارو هاي هوشمند در واقع ربات هاي كوچكي هستند كه امكان جارو كردن فضا بدون دخالت انسان را فراهم كرده اند. افراد كافي است به جارو رباتيك شيائومي خود برنامه مورد نظر را بدهند و بعد از گذشت مدت زمان معين فضايي عاري از هر آلودگي منتظر آن هاست.

برخي از اين جارو هاي هوشمند تنها ذرات ريز و درشت را از محيط مي زدايند و برخي حتي قادر به انجام عمليات طي كشي نيز هستند. يك جارو رباتي با توجه به سنسور هايي كه در آن قرار داده شده مي تواند از موانع عبور كند، نقشه خانه را اسكن كند و ... حتي اندازه ذراتي كه دستگاه قادر به جمع كردن آن است در مدل هاي مختلف متفاوت خواهد بود.

با اين تعريف كلي از جارو هوشمند متوجه مي شويم كه اين دستگاه وسيله ي مناسبي براي قرار گرفتن در ليست جهيزيه شيائومي است. براي آشنايي بيشتر با چنين دستگاه هايي چند مدل پرفروش جارو رباتيك شيائومي را به اختصار معرفي مي كنيم.

جاروبرقي رباتيك شيائومي مدل 1C

اين جاروبرقي شيائومي با طراحي مدرن و زيبايش به شكل يك استوانه ي كوچك است كه ارتفاع آن حدود 8 سانتي متر در نظر گرفته شده، ارتفاع كم اين دستگاه سبب مي شود به راحتي از زير مبلمان و ميز ها عبور كند و تمام نقاطي كه دسترسي به آن ها دشوار است را جارو بكشد.

وزن اين دستگاه 3.6 كيلوگرم است تا جاروبرقي شيائومي بسيار سبك باشد. در ظاهر اين جارو رباتي بسيار كوچك وسبك است اما در واقع دو مخزن مجزا دارد، مخزن اولي با گنجايش 600 ميلي ليتر براي ذخيره كردن ذرات جمع شده و مخزن دوم به حجم 200 ميلي ليتر براي پر كردن آب در نظرگرفته شده است، در نتيجه اين جارو رباتيك شيائومي علاوه بر جارو زدن عمليات طي كشي را نيز انجام مي دهد.

يكي از معضلاتي كه جارو رباتي ها با آن رو به رو هستند، موانع سر راهشان خواهد بود، سنسور هاي استفاده شده در اين مدل امكان عبور از موانع با حداكثر ارتفاع 2 سانتي متر را فراهم كرده است، در واقع لبه هاي فرش نمي تواند مانع حركت جارو گردد.

جارو برقي رباتيك شيائومي مدل 1C داراي 15 سنسور مختلف است كه به وسيله ي آن ها مي تواند فعاليت هاي مختلفي را انجام دهد، براي مثال سنسور ژيروسكوپ امكان اسكن كردن فضا و تهيه ي نقشه خانه را ايجاد مي كند.

افراد مي توانند جاروي خود را به راحتي به گوشي هوشمند متصل كنند و با استفاده از اپليكيشن مخصوص و نقشه ي اسكن شده ي خانه برنامه هاي مختلفي براي عمليات جاروكشي تعيين كنند. انتخاب مسير ربات، مدت زمان، نوع فعاليت و ... از گزينه هاي موجود است.

مهم ترين قابليت اين جارو رباتي قدرت مكش فوق العاده آن به اندازه ي 2500 پاسكال است، البته براي پاك كردن محيط از ذرات با اندازه هاي مختلف 4 برنامه ي گوناگون در اين دستگاه وجود دارد. اين 4 حالت عبارتند از: حالت سكوت، حالت استاندارد، حالت متوسط و در نهايت حالت پر قدرت.

اين جاروبرقي شيائومي انرژي مورد نياز خود را از طريق يك باتري 2400 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند. به واسطه اين باتري اين جارو رباتي قادر است در حالت پر قدرت حدود 40 دقيقه به طور مداوم كار كند و در صورتي كه از ضعيف ترين حالت يعني حالت سكوت استفاده شود اين زمان حدودا دو برابر خواهد شد.

جارو رباتيك شيائومي مدل mjstgy

اين جاروي شيائومي هم مانند مدل قبلي يك استوانه ي كوچك است و شكل ظاهري آن مدرن طراحي شده است. قطر اين ربات 35 سانتي متر و ارتفاع آن 8.2 سانتي متر است، پس به راحتي به زير اشياء مختلف دسترسي پيدا مي كند. اين جاروي هوشمند نيز مي تواند از موانع عبور كند اما اين بار حداكثر ارتفاعي كه قادر به رد كردن آن است 1.7 سانتي متر خواهد بود. بر روي بدنه دو دكمه ي كوچك قرار دارد، يكي براي خاموش و روشن كردن و ديگري براي بازگرداندن دستگاه به محل اوليه است.

در زير اين جارو سه چرخ وجود دارد كه امكان گردش 360 درجه را فراهم مي كند، دو چرخ براي رفتن به چپ و راست و ديگري براي چرخش است. روي بدنه استوانه اي يك نوار مشكي رنگ قرار گرفته كه در زير آن سنسور هايي براي تشخيص موانع و عدم برخورد به آن ها تعبيه شده است.

جارو رباتيك شيائومي مدل mjstgy براي انجام دو فعاليت يعني جارو كشي و طي زدن طراحي شده، براي جارو زدن دو دستك كوچك براي هدايت ذرات به محفظه در زير بدنه قرار داده شده است و براي طي زدن نيز يك مخزن 200 ميلي ليتري براي پر كردن آب روي بدنه وجود دارد.

اين مدل به سه روش مختلف روي سطح آب مي پاشد و در حين آب پاشي به سطوح آسيبي نيز نمي رساند. قدرت مكش اين جاروي شيائومي 2200 پاسكال است و تمام ذرات ريز، موي حيوانات، كاغذ و ... را جمع خواهد كرد. حالت هاي مكش به 4 دسته ي: آرام، استاندارد، متوسط و قدرتمند تقسيم مي شود. باتري تامين كننده ي اين مدل يك باتري 2500 ميلي آمپر ساعتي است كه نيروي مورد نياز براي جارو زدن مساحت 90 متر مربع را فراهم مي كند.

يكي از ويژگي هاي اين محصول كه برتري آن نسبت به ديگر رقبا به حساب مي آيد، مجهز بودن به فيلتر 3 لايه ي هپا است كه سبب مي شود محيط ديرتر كثيف و غبار آلود شود.

اگر قصد تهيه جهيزيه شيائومي را داريد و يك جارو رباتي از گزينه هاي حتمي شماست، اين دو مدل جاروي معرفي شده مي تواند انتخاب هاي بسيار مناسبي باشد.

https://theanalyticalscientist.videomarketingplatform.co/ensuring-data-quality-and

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/page/201

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=72117

http://www.rn-tp.com/index.php/news/see-deserts-secrets?page=12

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

https://tomer.itu.edu.tr/haberler/2022/03/09/tari-h%C3%AE-yarimadada-kisa-bi-r-tur

https://trpd.granicusideas.com/ideas/what-is-mbox-mail?page=36

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=103

https://lessons.drawspace.com/post/256666/terbaru-wa-0813-2744-6997-ahli-denah-rumah-hema

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/page/189

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/ancestry-merge-trees?page=109

https://heber-ut.granicusideas.com/ideas/stream-hd-movies-from-soap2day?page=60

https://1dsq8r.videomarketingplatform.co/masterclass-e-mail-copywriting-1


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۱۵ توسط:sam موضوع:

قبل از خريد ماشين لگو به چه نكاتي توجه كنم؟

خريد ماشين لگو

ست اسباب بازي ماشين لگو انواع مختلفي دارد و مدل هاي مختلفي توسط شركت لگو توليد مي شود. محبوب ترين اسباب بازي در بين پسران دستگاه ساخت و ساز لگو است. بازي ماشين لگو بسيار هيجان انگيز و سرگرم كننده است، به طوري كه بسياري از والدين دوست دارند براي بچه هاي خود ساختمان ماشين لگو بخرند. براي خريد انواع ماشين لگو مي توانيد به سايت بارلي توي مراجعه كنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا از موضوعات مختلفي مانند قيمت خودرو لگو و نحوه خريد آنلاين خودرو لگو به شما بگوييم.

ماشين لگو چيست؟

لگو هاي ماشين از قسمت هاي زيادي تشكيل شده اند كه مي توان آنها را در كنار هم قرار داد و يك اسباب بازي لگو ماشين جذاب را ساخت. تعداد و اندازه قطعات براي هر مدل لگو به مشخصات طراحي نهايي بستگي دارد. اسباب بازي هاي ماشين لگو در مدل هاي مختلفي مانند ماشين هاي لگو بزرگ يا ماشين هاي لگو كوچك ساخته مي شوند. اصولا هر كدام از اين لگوها براي گروه سني خاصي مناسب هستند. ست ماشين هاي بزرگتر از قطعات بيشتري تشكيل شده است و به دليل پيچيدگي بيشتر براي نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. علاوه بر اين، ماشين مينياتوري لگو براي كودكان مناسب است، زيرا قطعات كمتر و پيچيدگي ساخت كمتري دارد. شما مي توانيد با مرور و بررسي قيمت خودروهاي لگو در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي، ماشين هاي لگويي را خريداري كنيد.

اسباب بازي ماشين لگو

شايد ماشين هاي اسباب بازي لگو را در فروشگاه هاي مختلف ديده باشيد. ماشين هاي اسباب بازي لگو يكي از محبوب ترين مدل هاي اسباب بازي لگو هستند. اين اسباب بازي در بين پسران بسيار محبوب است. اين مدل از اسباب بازي هاي لگو در سايزها و ابعاد مختلف طراحي و عرضه شده است. هر مدل لگو ماشين براي سن خاصي طراحي شده است، بنابراين پسران مي توانند يك لگو ماشين متناسب با سن خود بسازند.

اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي كودكان 6 ساله با اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي بزرگسالان متفاوت است. در واقع، مدل‌هاي ماشين لگو كه براي افراد مسن‌تر ساخته شده‌اند، نسبت به كودكان كوچك‌تر پيچيده‌تر و دشوارتر هستند. به همين دليل است كه ماشين هاي لگو كه براي كودكان نوپا ساخته مي شوند به روشي ساده تر طراحي شده اند تا كودكان نوپا بتوانند آن ها را بسازند و لذت ببرند.

خريد آنلاين ماشين لگو

خريد آنلاين ماشين لگو مزاياي زيادي براي مردم دارد. امروزه همه افراد به راحتي به اينترنت دسترسي دارند كه اين فرصت مناسبي را براي كارآفرينان ايجاد كرده است تا بخشي از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. از اين رو امروزه مي توانيد سايت هاي مختلفي را مشاهده كنيد كه به فروش خودروهاي لگو مشغول هستند و انواع مختلفي از اين محصولات را عرضه مي كنند.

يكي از اين فروشگاه‌هاي آنلاين، وب‌سايت بارلي توي است. شما مي توانيد مدل هاي مختلف ماشين لگو را در اين سايت بررسي كنيد و با توجه به سليقه كودك خود يكي از مدل هاي موجود ماشين لگو را انتخاب و خريداري كنيد. فروشگاه بارلي توي تمامي محصولات را با بهترين قيمت و با ضمانت اصالت كالا به مشتريان خود عرضه مي كند.

قيمت لگو ماشين

افرادي كه قصد خريد خودروي لگو را دارند معمولا بر روي قيمت خودرو لگو تمركز مي كنند. در حال حاضر به دليل اينكه شرايط اقتصادي كشور مناسب نيست و نوساناتي در قيمت محصولات مختلف وجود دارد، نمي توان قيمت خاصي را براي اسباب بازي هاي خودروي لگو تعيين كرد. علاوه بر اين، بسياري از مسائل ديگر مي تواند بر قيمت خودروهاي لگو تاثير بگذارد و منجر به تغييرات و تغييرات قيمت شود.

يكي از عوامل مهمي كه مي تواند در قيمت خودروهاي لگو تاثير زيادي داشته باشد نوع خودروهاي لگو مي باشد كه انواع مختلفي از خودروهاي لگو وجود دارد و انواع مختلفي از آن توليد و عرضه مي شود بنابراين مي توان انتظار داشت كه هر نوع و مدل لگو خودروها با قيمت متفاوتي عرضه خواهند شد. همچنين برند سازنده اسباب بازي باعث اختلاف قيمت خواهد شد

قبل از خريد ماشين لگو به چه نكاتي توجه كنم؟

توجه به علايق خاص فرزندتان يكي از مهم ترين نكاتي است كه قبل از خريد آنلاين ماشين لگو بايد اطمينان حاصل كنيد. كودكي كه در دنياي واقعي ماشين هاي بزرگ و كوچك را ياد مي گيرد، مي خواهد ماشين خودش را داشته باشد و از همان سنين پايين اين دنياي واقعي را تجربه كند. كودكان به خوبي محيط اطراف خود را دنبال مي كنند. ماشين هايي كه نقش ويژه اي در جامعه دارند مانند ماشين پليس، ماشين آتش نشاني و... برايشان بسيار جالب و فوق العاده است و بچه ها عاشق بازي با آنها هستند.

مزاياي ماشين هاي اسباب بازي لگو براي كودك شما چيست؟

- باعث رشد خلاقيت فرزند شما مي شود.

- تمركز كودك شما با بازي با ماشين سازان لگو افزايش مي يابد.

با خريد ماشين لگو اين امكان براي فرزند شما وجود دارد كه مهارت هاي اجتماعي خود را تقويت كند.

- اعتماد به نفس فرزندتان افزايش مي يابد.

- هنگام بازي با ماشين لگو، زماني كه كودك شما در اولين تجربه موفق به ساخت ماشين لگو به درستي نشد، آن وقت كودك اشتباهات خود را مي پذيرد و ياد مي گيرد كه بارها و بارها تلاش كند تا برنده شود و نتيجه بگيرد.

- كودكان مي توانند با بازي با بلوك هاي لگو احساسات و عواطف خود را رها كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۹:۴۵ توسط:sam موضوع:

C.A.T آزمون اندر يافت كودكان

آزمون اندر يافت كودكان CAT داراي 18 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

C.A.T آزمون اندر يافت كودكان


برچسب: C.A.T,آزمون,اندر,يافت,كودكان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۳۷ توسط:sam موضوع:

خريد لگو ارزان

لگو چيست ؟ اسباب بازي لگو، قطعه هاي مكعب و مستطيل شكل پلاستيكي رنگي هستند كه به راحتي به هم متصل و از هم جدا مي شوند. با كمك اين قابليت آجرهاي لگو، كودكان مي توانند بارها و بارها شكل هاي مختلفي بسازند. لگو در واقع نوعي اسباب بازي خانه سازي است كه جنس آن از كائوچو يا پلاستيك مي باشد اما آنچه كه اين اسباب بازي را از ديگر اسباب بازي ها متمايز مي كند، داشتن تم هاي كارتوني، تعداد زياد قطعات، كيفيت قطعات، تنوع در مدل و ساختار، ارائه عروسك هاي ويژه و اختصاصي و طراحي حرفه اي متناسب با سن كودكان مي باشد. بازي لگو به عنوان يك بازي فكري در ايجاد و بالا بردن اعتماد به نفس در كودكان بسيار تاثيرگذار است به اين صورت وقتي كودك با قرار دادن قطعات در كنار يكديگر چيزي جديد مي‌سازد، احساس غرور و پيروزي مي‌كند و همين باعث اعتماد به نفسش مي‌شود. براي كودكان خلاقي كه عاشق كار با دستان خود هستند، مجموعه اسباب‌بازي‌هاي فكري لگو مي‌تواند براي ساعت‌ها آن‌ها را درگير كند و سرگرم نگه دارد. خريد لگو براي كودكان علاوه بر اينكه لحظات شاد و مفرحي را برايشان فراهم مي‌كند، مي‌تواند مهارت‌هاي آن‌ها را توسعه دهد و مهارت‌هاي اساسي مانند تفكر منطقي و حل مسئله را در كودكان بهبود بخشد. ما در مجموعه بازي‌دونه لگوهاي جذاب و متنوعي را براي فرزندان خردسال شما فراهم آورده‌ايم تا بتوانند سازه‌هاي مورد علاقه خود را بسازند و از آن‌ها لذت ببرند. از بلوك‌هاي ساختماني ساده و كلاسيك براي كودكان كم‌سن‌وسال، تا مجموعه‌هاي ساختماني بسيار پيچيده‌تر براي كودكان بزرگتر، همه در اينجا جمع شده‌اند. براي انتخاب يا خريد لگو ارزان موردنظر خود كافيست، توضيحات آن را بخوانيد، آن‌ها با يكديگر مقايسه كنيد و با توجه به سن فرزند دلبندتان و علايقي كه دارد، بهترين گزينه را براي او خريداري كنيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۹:۱۶ توسط:sam موضوع:

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۶:۴۴ توسط:sam موضوع: