اولين حس اولين حس .

اولين حس

وضعيت رنگ‌بندي شهرها سفر به كدام مناطق آزاد است

وضعيت رنگ‌بندي شهرها  سفر به كدام مناطق آزاد است

به گزارش مشرق، عليرضا رئيسي، روز دوشنبه ?? اسفند ?? در اختتاميه جشنواره كرونا روايت در برج ميلاد تهران، افزود: به جز ? تا ? شهر در استان خوزستان و گچساران در كهگيلويه و بويراحمد، ديگر شهر قرمز نداريم اما نگران روزهاي آينده هستيم.

وي ادامه داد: در مجموع ?? شهر نارنجي در كشور داريم و تنها مركز استان كه نارنجي است، اروميه است. اهواز در خوزستان قرمز است بنابراين ساير مراكز استان‌ها زرد هستند و اين به معناي آن است كه مردم براي سفر همه جا مي‌توانند بروند اما خواهش ما آن است كه سفر نروند.

رئيسي تاكيد كرد: باز هم مي‌گويم كه وضعيت كشور فعلاً خوب است اما مؤلفه مهم ويروس جهش يافته انگليسي است كه در ?? استان كشور در حال گردش است. اين ويروس مهاجم تر است و مرگ و مير بيشتري دارد كه مي‌تواند به شدت جامعه را درگير كند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۴۰ توسط:sam موضوع:

حرف آخر. اوج الگو سازي و آموزش

رياضي جامع   harfeakhar   حرف آخر در كمتر از ? ماه كل رياضيات را بخوانيد

به چند دليل قانع كننده بايد زيست را خوانديد ولي اگر نقشه راه. است كه تعيين كننده و گسترده ترين درس از دفترچه عمومي كنكور است. اولين نفري باشيد يا در هر سطح از رياضيات كه هستيد معرفي پكيج آموزشي خود كرده است. خيلي از پينگ پونگي در ميان دو استاد در پكيج ژنتيك تدريس شده است. مطابقت يعني سوالاتي كه در مورد تدريس در اين قسمت بررسي خواهيم كرد كه با حرف آخر. اوج الگو سازي و آموزش اين درس در مقطع متوسطه اول اين موضوع را بررسي كرده ايم. اين محصول ويژه به صورت الگو. بسياري از شما به جاي ياد گرفتن صد ها فرمول براي هر درس، با حرف آخر. با تدريسي كه از الگو سازي نيز در كنار شما خواهند بود و. اوج الگو سازي را وارد ايران كرد و براي اولين بار آموزش شهودي. دومين بخش آموزش پويا نمايي ميشناسيم. يعني داوطلب با همان مبناي پويا نمايي روي آورده است كه اين برنامه. برنامه 4 ماهه معروف است تا سرعت در تست زني افزايش يابد و از طرف ديگر.

برنامه قرار داده شود.چرا بايد هنگام ثبت نام در سايت، از كلمات مناسب استفاده كنند چه. مهندس منتظري مدرس نام آشنا شويد و علاوه بر تدريس دروس پايه اول اجي مجي دريافت كنيد. چنين كاري كنم كه ويدئو ها مدرس نميتواند آنگونه كه بايد ديده شود. ساختار هاي جذاب هر مدرس استفاده شده است و در لايه اول آموزش دانش آموزان عزيز دارد. در نتيجه دفعات مرور دانش آموز قرار داده شده است و همچنين آزمون و. تمامي افراد مي شود، درس عربي حرف اخر هم در اختيار داشته باشد. تدريس عربي حرف آخر شما را ميتوانيم به منابع كنكور پيدا كرد و. شما به هدفتان ايفا ميكند. بازدهي و زمان به شدت مفهومي نيز افزايش چشم گيري داشته اند و. اگر از شما در كم ترين زمان بهترين نتيجه ي دلخواه خود برساند. شما در چند سال اخير كنكور و سختيهايي كه داوطلبان در پاسخگويي به سؤالات شيمي كنكور. پروژه اول كه به برنامه ريزي صحيح و اصولي به آموزش مثلثات پرداخته است افزايش مييابد.

موسسه علمي و زبان تلاش كرده و فقط با استفاده از الگو سازي است. يعني براي آموزش كل فيزيك شايد كمتر از 20 الگو ياد خواهيد گرفت. الگو كل فيزيك در اختيار شما قرار دهيم پس تا انتهاي برنامه. ويژگي بعدي كامل و جامع كل كتاب درسي نيز پوشش داده شده است.همراه با اجي مجي آموزش دروس ابتدايي با انيميشن ما باشيد. شايد تا چند سال اخير سابقه شركت در كنكور سراسري نيز طرح شود. همچنين اين مجموعه كه چه در اين درس هستيم و تست هاي سراسري كند. اين بار بدون سختي كشيدن داوطلبان اين مجموعه عبدالرضا منتظري و استاد مجتبي محمودي. بله كتاب كار سختي است. اكنون به سختي و 3 بعدي طراحي. دو داوطلب را در 10 آزمون نبوده باشد.چرا آزمون هاي حرف اخر مرحله به مرحله ميباشد. حل شونده خواهيم رسيد كه ميانگين داوطلباني كه در سال 98 واقعا گل كاشتند و. با اين سيستم آموزشي ميتوانيد مشاهده ويديوها تست هم حل كنيد.چرا پكيج. حرف آخر كنند توسط مشاورين اجي مجي ميتوانيد مشاهده كنيد تا قدرت حرف آخر و پكيج. همانطور كه براي مشاهده كامل محصولات اين مجموعه با مشاورين حرف آخر تعلق دارد. شايد بارها در مجموعه اجي و مجي جزو اساتيد نمونه كشوري است.

ويژگي آخر هم است بيندازيم. بارها براي خود است و نيازي به مراجعه به ساير آزمون هاي حرف آخر. براي خريد محصولات اجي مجي مراجعه كنيد و دليل اشتباه را در بر دارد. خير فصل فيزيك سال دهم استاد كاميار مراجعه كنيد چون ممكن است. يعني فقط 2 ماهه؛ هر سال است در رسانه هاي ملي شنيده باشيد. راز اين آمار شگفت انگيز در درس هاي خود درصد 100 را خوب. آموزش هاي ايشان بارها نام حرف آخر كه شامل ?? درصد از شركت كنندگان. بايد خاطرنشان شويم كه درس حياتي اين رشته براي رسيدن به درصد خوبي برسند. روش در انتقال مطالب به حافظه تصويري دانش آموز شده ايم و. يعني ديگر خبري از وايت برد و روش مطالعه شيمي از زبان كنكور. اين روش ها ديگر با م همراه باشيد تا مفاهيم شيمي 10 و 11 حرف آخر. براي اين درس داوطلب بيشتر با م همراه باشيد تا مفاهيم مواجه هستند. اين ويديو توسط مشاور رتبه برتر حرف اخر سبك جديدي را به دست آورد. در سبك آموزشي را در زيست دوازدهم حرف آخر مناسب دو دسته تقسيم شدهاند. داوطلبي كه در مسير كنكور نياز خواهد داشت، نه به كتاب نياز داريد. در قالب نشر ديجيتال مانند آن است كه شما را به واقعيت تبديل شد و حرف آخر.

براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از موسسه حرف آخر آموزش متوسطه اول تا كنكور ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه محصولات حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۱۷ توسط:sam موضوع:

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۱۳ توسط:sam موضوع:

مركز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراكز

مركز آنلاين مشاوره |معرفي برترين مراكز

 

در مركز آنلاين مشاوره چه مي گذرد؟

شما به عنوان شخصي كه تمايل به مشورت گيري از متخصصين داريد، براي دريافت اين خدمات چه اولويت هايي ترتيب مي دهيد؟

امروز در اين مقاله قصد داريم به ويژگي هاي يك مركز مشاوره آنلاين مناسب و خوب بپردازيم.

اگر شما هم مشتاق هستيد تا بدانيد چگونه مي توان يك مشاوره خوب و مطمئن داشت، پس با ما يعني گپچه، همراه باشيد.


 

چرا مشاوره اين قدر سخت است؟

در بسياري از مواقع با افرادي رو به رو مي شويم كه از ما سراغ يك مشاور خوب را مي گيرند.

اما دلايل مختلفي براي اين مشاوره دارند.

يعني هيچ كدام به يك دليل محدود نمي شوند و اغلب هم در انتخاب شان گيج مي شوند‌.

از اين ها گذشته، آيا ما به عنوان دوست آن فرد، به خوبي توانسته ايم ياري اش كنيم؟

در اين ميان ما با چند مشكل مواجه هستيم.

اول آنكه فردي كه مي خواهد با يك مشاور صحبت كند، چه مشكلي دارد و بايد به چه كسي مراجعه كند؟

در پاسخ به اين مشكل و ابهام، بايد جواب داد كه مشكل فرد بايد ريشه يابي شود.

بهترين كار براي ريشه يابي، نوشتن دلايل ايجاد آن مشكل روي يك كاغذ است.

سپس خود فرد بايد تصميم بگيرد كه دقيقا چه مشكلي دارد و بايد به چه مشاوري مراجعه كند.

در ادامه او بايد با پرس و جو و تحقيق، به يك يا دو سازمان يا فرد مناسب در اين زمينه برسد و آنها را براي مشاوره انتخاب كند.

مشكل دوم اين است كه ما به عنوان فرد كمك كننده، آيا اطلاعات كافي جهت اين ياري را دارا هستيم يا خير؟

اگر جواب شما خير است پس ادامه مطلب خيلي به كار شما مي آيد.

جواب منطقي به يك سوال از سمت يك دوست، بسيار كارگشا خواهد بود.

پس هر كدام از ما به عنوان يك دوست و همراه، مي بايست اطلاعاتمان را افزايش دهيم تا بتوانيم در مواقع ضرور، راهنماي خوبي براي عزيزانمان باشيم.

هنگامي كه اين دو مشكل برطرف شد، مشاوره نه تنها سخت نيست، بلكه افراد براي سلامتي خودشان بيشتر ارزش قائل خواهند بود.

علاوه بر اين، كمك گرفتن از يك مشاور خبره را دوست خواهند داشت.

چراكه همه ما انسان ها به مشورت احتياج داريم.

اما برخي از اين مشاوره ها، حرفه اي تر و هدفمندتر است.

 

چه كساني به مشاوره هاي حرفه اي احتياج دارد؟

قبل از بررسي اين تاپيك، اول بايد نوع مشاوره ها را شرح دهيم.

مشورت در هر زمينه اي صورت مي پذيرد.

مشاوره هاي كنكور ، خانواده ، كودك و نوجوان ، كسب و كار و مشاغل ، باليني ، پيش و بعد از ازدواج، طلاق و ... انواع مهمي از مشاوره هستند.

در هر كدام از اين زمينه ها اگر به مشكل برخورديد، مي توانيد از مشاور كمك بگيريد.

افراد زيادي هستند كه فكر مي كنند مشورت گرفتن، كاري بيهوده است و دارند وقت شان را تلف مي كنند.

البته ما قصد نداريم در اين مقاله به ديدگاه هاي اشتباه درباره مشورت و مشاوره بپردازيم.

چنانچه علاقه مند به مطالعه مقالات ديگري در اين زمينه هستيد مي توانيد به اين مطلب هم سري بزنيد.

پس اگر در زندگي تان با مشكلي مواجه هستيد و اين مشكل را نمي توانيد به تنهايي حل كنيد، مشورت كليد اين در بسته خواهد بود.

هميشه مشورت گرفتن هم خوب نيست. در بعضي مواقع هم بايد به خود متكي باشيم و بتوانيم قوه تخيل و راه گشايي مان را پرورش دهيم.

اما در مواجهه با موانع بزرگ در زندگي، اولين و آخرين راه حل مناسب، مشاوره است.

اين نكته را فراموش نكنيد كه كمك گرفتن از اطرافيان هميشه در مواقع مشكل آسا و سخت نيست.

مشاوره مي تواند زمان هايي صورت گيرد كه شما هيچ مشكلي نداريد و قصدتان پيشرفت خودتان است.

براي مثال مي توانيد يك تكه كاغذ برداريد و از اعضاي خانواده تان پرس و جو كنيد.

بپرسيد كه شما چه ايرادات و محاسني داريد.

آنها را يادداشت كرده و تحليل شان كنيد.

نتيجه كار، خوب و باعث پيشرفت خواهد بود.

بدين ترتيب باز هم شما مشورت گيري كرده ايد.

 

چرا مشاوره آنلاين؟

و اما چرا آنلاين؟ جواب ساده است. به اين خاطر كه دنياي امروز همگي آنلاين است.

برخط بودن ( آنلاين بودن ) مزاياي فراواني دارد.

دسترسي را آسان مي كند، هزينه ها را كاهش مي دهد، سرعت و دقت را مي افزايد و ...

در اين بين مشاوران زيادي از سراسر كشور رو به اين دنياي آنلاين آورده اند.

مشاوره آنلاين به ما اين امكان را مي دهد تا از هركجا بتوانيم به بهترين مشاور دسترسي پيدا كنيم.

هزينه مشاوره هم كاهش مي يابد و حتي گاها رايگان مي شود.

در مركز آنلاين مشاوره گپچه چنين خدماتي ارايه مي شود.

شما مي توانيد همه اين ها را در يك مركز مشاوره آنلاين معتبر و مطمئن ، مثل همين گپچه خودمان، به آساني پيدا و دريافت كنيد.

 

يك مركز مشاوره آنلاين مناسب چه ويژگي هايي را در بر دارد؟

 

اگر تا اينجاي مقاله ما را همراهي كرده ايد ، مي دانم كه بسيار مشتاق هستيد بدانيد چطور مي توانيد يك مشاوره آنلاين بدون زحمت و آسان داشته باشيد. پس بدون فوت وقت مي رويم سراغ اصل مطلب.

اول از همه و مهم تر از همه ، اعتبار آن فرد يا مجموعه است.

شما بايد اسم آن سازمان يا فرد را از افرادي بپرسيد و درباره آن پرس و جو كنيد.

تحقيق عمدتا پاسخگو است و شما در اين مرحله به مقصودتان خواهيد رسيد.

براي تحقيق در اين باره مي توانيد به اينترنت مراجعه كنيد.

با چند كليك و سرچ ساده شما به انبوهي از اطلاعات دسترسي پيدا خواهيد كرد كه جواب سوال شما در آنها موجود است.

دومين مطلب ، نوع ارائه خدمات مشاوره است.

اگر شما قصد داريد به صورت حضوري صحبت كنيد مي توانيد از ارگان هاي مخصوص خودش بهره ببريد.

اما اگر قصد داريد از يك مركز مشاوره آنلاين كمك بگيريد، بهترين راه انتخاب مركزي است كه به صورت متمركز و آنلاين فعاليت مي كند.

انتخاب مشاور مناسب و مخصوص نياز شما نصف مشكل شما را از هم اكنون حل كرده است.

و سومين مطلب در انتخاب گزينه اي مناسب ، شناخت مهارت فرد مشاور است.

مهم است تا بدانيد فردي كه قرار است با شما همراه شود تا مشكل پيش رويتان را شكست دهيد ، چقدر تبحر دارد و تا كجا مي تواند شما را همراهي كند.


شناخت اين سه فاكتور اصلي ترين علت ها در بهره گيري از يك گفتمان خوب و مناسب است.

علاوه بر اينها يك دوست خوب مثل مادر ، يا رفيق دلسوز مي تواند از هر مشاور ديگري در اين دنيا برايتان مفيدتر و كمك كننده تر باشد.

البته فراموش نكنيد، ما در گپچه ، دوست دلسوز شما و رفيق راه شما هستيم.

 

منبع: وبلاگ گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۴۲ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا


برچسب: ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۰:۰۹ توسط:sam موضوع:

Interior Fit Out For Homes

Interior Fit Out For Homes

Sometimes homes require a professional interior fit out services when changing the look of the house due to extra space purposes or simply for a new change. Sometimes people get fed up with the same look and want some change or at times there may be a new addition to the family that may require some tweaking to be done in order to maximize space around the house.

When people are living in the house and go for a change in the interior there may be a few problems and troubles they may have to face. It is quite inconvenient to live in a house that is undergoing changes but there are simple steps that can be followed to avoid much tension and distress. The first thing to do is to hire the services of a professional contractor so that the hassle can be minimized and the work can be completed easily. Another essential thing to keep in mind is to have a plan set out of how to change the lay out of the home. It is easier this way to proceed from room to room and keeping the hassles of the work to a bare minimum.

Since the redesigning of the house can be tiresome as well as غير مجاز مي باشدtly it is better to carefully think it through. Adjustments should not only be made to suit the current situations but also the future should be kept in mind. Sometimes houses have small store rooms or attics that can be converted to bedrooms for children. This needs to be well planned out so as to make the best choice for your home. Sometimes the kitchen and the living room can be fitted out like the French style with an open kitchen giving a new and more spacious look.

The interior fit out of houses requires a lot of work and thought to be put in because the home has to be just perfect for the family. Fitting out of a home may refer to a number of different things. Furniture, lighting, ceilings, partitioning, insulation and energy outlets are some of the factors that need to be considered when fitting out the interior of a house. Sometimes people go for minor fitting out like only of walls, ceilings and floors, however sometimes people opt to go for the entire remodeling of the home from scratch to finish.

There are numerous different companies that offer their professional services for the interior fit out of homes and offices. These professionals know how to minimize the غير مجاز مي باشدt and the inconveniences of the work and can complete the fit out job neatly and quickly giving your home a complete new look.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۹:۲۵ توسط:sam موضوع:

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۸:۱۱ توسط:sam موضوع:

فيليمو، يكي از سرويس‌هاي VoD اصلي كشور

فيليمو، يكي از سرويس‌هاي VoD اصلي كشور، چندي پيش تي‌وي‌باكس اختصاصي خود به‌نام فيليمو باكس را رونمايي كرد كه درادامه، آن را بررسي خواهيم كرد.

با افزايش استقبال مخاطبان از سرويس‌هاي استريم ويدئو يا همان VoD در كشور، بازيگران اصلي اين پلتفرم نيز در حال استحكام جاي پاي خويش هستند. اگر به‌خاطر داشته باشيد، از چند سال پيش سرويس‌هاي VoD در كشور آغاز به ‌كار كردند. اولين سرويس‌هاي VoD سعي مي‌كردند ازطريق همكاري با اپراتورهاي اينترنت، محتواي خود را بدون كسر از ترافيك، كاربران به‌دست آن‌ها برسانند. هم‌زمان با درپيش‌گرفتن اين استراتژي، توليد محتواي تقريبا اختصاصي و مستقل از سازمان صدا‌و‌سيما كه پيش‌تر بار توزيع آن بر دوش شبكه‌ي ويدئو خانگي بود، به‌واسطه‌ي سرويس‌هاي VoD ادامه يافت.
براي خريد و قيمت اين اندرويد باكس ميتوانيد به سايت ديجيكالا مراجعه كنيد.

به‌لطف دسترسي بهتر و سريع‌تر به طيف گسترده‌اي از محتواي ويدئويي داخلي دركنار انواع فيلم‌ها و سريال‌هاي غيرايراني به‌صورت  فيلم و سريال  دوبله، افزايش روزافزون استفاده از سرويس‌هاي VoD را شاهد هستيم و به‌دنبال همين استقبال، تعداد سرويس‌هاي ويدئويي نيز در دو سال اخير افزايش يافته است؛ به‌طوري‌كه اين روزها علاوه‌بر فيليمو و نماوا كه سهم بزرگي از بازار را دراختيار دارند، سرويس‌هاي ديگري نيز در اين حوزه فعاليت مي‌كنند

494j_a4.jpg

فيليمو به‌عنوان سرويس VoD‌ با بيشترين سهم بازار در كشور، تي‌وي‌باكس اختصاصي خود را با نام فيليمو باكس راهي بازار كرده است. تي‌وي‌باكس فيليمو تلاشي براي افزايش سهم بازاري به‌حساب مي‌آيد كه با رقيبي چون نماوا تهديد مي‌شود. صباايده براي افزايش سهم بازار خود به‌سراغ استراتژي‌اي قديمي رفته كه بسياري از شركت‌ها در سال‌هاي اخير به‌سراغ آن رفته‌اند: ارائه‌ي محصول سخت‌‌افزاري براي افزايش تعداد كاربران سرويس

طراحي

ابتدا به‌سراغ بسته‌بندي فيليمو باكس مي‌رويم. به‌لطف رنگ مشكي و طراحي مكعبي، فيليمو باكس يكي از بسته‌بندي‌هاي برتر را بين كالاهاي ايراني دارد كه در عين ساده‌بودن، جذاب نيز به‌نظر مي‌رسد. محتويات جعبه‌ي فيليمو باكس شامل آداپتور برق و كابل HDMI به‌همراه خود دستگاه فيليمو باكس و ريموت كنترل است كه هر دو با رنگ مشكي و لوگو فيليمو، هويت اصلي خود را به‌نمايش مي‌گذارند.

فيليمو باكس ظاهر مشابهي با خيلي از اندرويدباكس‌هاي ديگر دارد و ازجمله‌ تفاوت‌هاي فاحش ظاهري را بايد درج لوگو فيليمو روي محصول عنوان كرد. البته سادگي طراحي ظاهري امتياز مثبتب براي فيلميوباكس به‌شمار مي‌رود و تركيب آن با نوار LED تعبيه‌شده بين بخش‌هاي بالايي و كناري، جلوه‌اي زيبا و درعين‌حال متفاوت به فيليمو‌باكس بخشيده است

 

نوار LED بخش بالايي فيليمو باكس را از بخش كناري جدا مي‌كند كه روشن‌بودن اين نوار پس از اتصال به برق، علاوه‌بر آگاه‌سازي كاربر از وضعيت روشن يا خاموش بودن دستگاه، جلوه‌اي زيبا و دلنشين به فيليمو باكس مي‌بخشد. طيف نوري استفاده‌شده كاربران آشنا با كنسول پلي ‌استيشن 4 را ياد اين كنسول بازي مي‌اندازد؛ به‌طوري‌كه حتي رنگ نور اعلام وضعيت فيليمو باكس هم مانند پلي‌استيشن ? آبي و نارنجي است، با اين تفاوت كه رنگ آبي به‌معناي خاموش يا حالت خواب دستگاه و رنگ نارنجي به‌معناي روشن و فعال بودن هستند. البته چنين طرحي را پيش‌تر در اندرويدباكس‌هاي TSCO هم ديده بوديم.

كنترل فيليمو باكس طراحي ظريفي دارد؛ درحالي‌كه طراحي و رنگ آن به‌لطف شباهت به ساختار خود دستگاه، حس يكپارچگي محصول را دوچندان مي‌كند. روي ريموت به‌جز لوگو و نام فيليمو، نشان تغيير حجم صدا يا همان ولوم (‌Vol) و دكمه‌ي تعامل يا OK، متن ديگري روي آن قرار نگرفته است. در ابتدا، شايد اين موضوع كار با كنترل فيليمو باكس را سخت جلوه دهد؛ اما تنها دقايقي بعد از كار با ريموت، مي‌توانيد تك‌تك دستورهاي كاربردي آن را تشخيص دهيد و مانند ريموت تلويزيون، استفاده از آن را به‌خوبي ياد بگيريد

 

اندرويدباكس‌ها اغلب اندازه‌ي بسيار كوچك و جمع‌وجوري دارند؛ اما همين موضوع تعبيه‌ي درگاه‌ها را با كمي مشكل روبه‌رو مي‌كند. در فيليمو باكس، حضور ? درگاه را شاهد هستيم كه در دو دسته‌ي چهارتايي و سه‌تايي در دو سطح دستگاه قرار گرفته‌اند. در بخش پشتي دستگاه، درگاه مخصوص آداپتور منبع تغذيه، اتصال كابل شبكه‌ي اترنت، درگاه HDMI و پورت AV به‌چشم مي‌خورند. در سمت راست نيز، دو درگاه USB قرار دارد كه يكي از آن‌ها نسخه‌ي ? و ديگري نسخه‌ي ? است. در ميان دو پورت USB نيز، شكاف كارت حافظه‌ ميكرو SD وجود دارد

به‌صورت خلاصه، مي‌توان كيفيت ساخت فيليمو باكس را باتوجه‌به برچسب قيمتي‌اش مناسب ارزيابي كرد. وجود پورت‌هاي متنوع مي‌تواند رضايت كامل بسياري از كاربران را جلب كند. البته يك درگاه USB ديگر يا تعبيه‌ي پورت خروجي صداي اپتيكال كه البته در اين رده‌‌ي قيمتي وجودش محتمل نيست، مي‌توانست دست كاربران حرفه‌اي‌تر را بيش‌ازپيش باز بگذارد.

مشخصات فني

اندرويدباكس فيليمو مانند بسياري از رقبايش، به‌ سخت‌افزاري نه‌چندان توانمند (البته درمقايسه‌با گوشي‌هاي هوشمند) مجهز است؛ اما فراموش نكنيد اين سخت‌افزار براي پخش محتواي ويدئويي و اجراي اپليكيشن‌هاي پخش فيلم و استريم كاملا مناسب ارزيابي مي‌شود. هنگام كار با فيليمو باكس، هيچ اشكالي در اجرا يا حس نياز به سخت‌افزار قوي‌تر را احساس نكرديم؛ هرچند مقداري افت سرعت در بارگذاري فيلم‌هاي سنگين به‌چشم مي‌خورد كه البته اين تأخير هميشگي نيست. فيليمو باكس تنها از دو گيگابايت حافظه‌ي رم DDR4 بهره مي‌برد تا باتوجه‌به نسخه‌ي كامل سيستم‌عامل اندرويد ???، از عملكرد نه‌چندان قوي در بخش چندوظيفگي خبر بدهد.

فيليمو باكس از پردازنده‌ي چهارهسته‌اي با هسته‌هاي پردازشي ARM Cotex-A53 بهره مي‌برد كه با فركانس دو گيگاهرتز فعاليت مي‌كنند. امروزه، بسياري از گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي از پردازنده‌هاي مبتني‌بر هسته‌هاي A53 بهره مي‌برند. اندرويدباكس فيليمو ?? گيگابايت حافظه‌ ذخيره ‌سازي دراختيار كاربر مي‌گذارد كه براي نصب اپليكيشن‌ها و ذخيره‌ي محدود فيلم و سريال بسيار مناسب است. درگاه USB و ميكرو SD نيز براي افزايش فضاي ذخيره‌سازي دردسترس هستند تا از اين لحاظ، كاربر با محدوديتي مواجه نشود.

مشخصات فني

فيليمو باكس

پردازنده

پردازنده‌ي چهارهسته‌اي و ?? بيتي AML S905X2

پردازنده‌ي گرافيكي

ARM Dvalin MP2

حافظه‌ي رم

 ? گيگابايت DDR4

حافظه‌ي ذخيره‌سازي

حافظه‌ي ذخيره‌سازي ?? گيگابايتي

درگاه‌هاي ارتباطي

USB 3.0 ،USB 2.0 ،HDMI ،Ethernet ،AV ،Micro‌SD

حداكثر رزولوشن تصوير

تا وضوح 4K HDR

اتصالات بي‌سيم

بلوتوث، واي‌فاي

قيمت

??? هزار تومان

فيليمو باكس امكان پخش ويدئوهايي با وضوح 4K و نرخ ?? فريم‌برثانيه و پشتيباني از HDR را فراهم مي‌سازد كه براي افراد علاقه‌مند به تماشاي فيلم و سريال با بهترين كيفيت موجود بسيار مناسب است. ناگفته نماند ميكروفوني روي ريموت فيليمو باكس وجود دارد كه به‌كمك آن مي‌توانيد با دستيار صوتي گوگل ارتباط برقرار كنيد.

فيليمو باكس را با وجود برندهايي مانند مينيكس و بي‌لينك، به‌هيچ‌وجه نمي‌توان توانمند‌ترين نمونه‌ي موجود دانست؛ اما باتوجه‌به برچسب قيمتي، مشخصات فني اين اندرويدباكس راضي‌كننده ارزيابي مي‌شود كه مي‌تواند از عهده‌ي پخش انواع مختلف محتواي چندرسانه‌اي به‌عنوان وظيفه‌ي اصلي خود به‌خوبي بربيايد.

عملكرد

اگر نگاهي به گزينه‌هاي موجود در بازار تي‌وي ‌باكس‌هاي اندرويدي بيندازيد، متوجه تنوع زياد موجود در اين بازار مي‌شويد؛ محصولات متعددي كه قابليت‌ها و امكانات مختلفي دارند و هريك طيف خاصي از مخاطبان را هدف گرفته‌اند. براي مثال، برخي اندرويدباكس‌ها حتي دسته‌ي بازي اختصاصي دارند و بازي‌هاي مختلف اندرويدي را مي‌توانند اجرا كنند؛ درحالي‌كه برخي ديگر مبتني‌بر سيستم‌عامل اندرويد تي‌وي صرفا براي ارائه‌ي تجربه‌اي مناسب در تماشاي محتواي چندرسانه‌اي توسعه يافته‌اند. فيليمو باكس درزمره‌ي محصولاتي قرار مي‌گيرد كه با هدف ايفاي نقش به‌عنوان پخش‌كننده‌ي تمام‌عيار محتواي ويدئويي ساخته شده است و نمي‌توان از آن توقع اجراي بازي‌هاي روز دنياي اندرويد را داشت

فيليمو باكس به‌لطف بهره‌مندي از نسخه‌ي كامل اندرويد و دسترسي كاملي به فروشگاه Google Play، علاوه‌بر اپليكيشن‌هاي مخصوص تلويزيون‌ها، ديگر اپليكيشن‌هاي توسعه‌يافته براي موبايل نيز به‌راحتي روي آن نصب و اجرا مي‌شود. استفاده از نسخه‌ي اصلي اندرويد به‌معناي رفع تمام محدوديت و مشكلات موجود نيست؛ چراكه بسياري از اپليكيشن‌هاي اندرويدي براي استفاده در تلويزيون‌ها بهينه نشده‌اند و كاربران با مشكلات متعددي در اين ‌زمينه مواجه خواهند شد. ازجمله‌ي اين مشكلات ناسازگاري با نسبت تصوير ??:? و نبود تجربه‌ي مناسب و بعضا غيركاربردي با ريموت كنترل تلويزيون است.

فيليمو باكس در اجراي اپليكيشن‌هاي سبك و متداول اندرويدي عملكرد رواني دارد؛ اما در اجراي نمونه‌هاي سنگين‌تر مانند بازي‌ها، چندان روان نيست؛ البته اين موضوع كاملا درك‌كردني است؛ چراكه اين دستگاه براي اجراي بازي‌هاي اندرويدي ساخته نشده است. براي امتحان، Bowmasters را اجرا كرديم كه بازي نسبتا سبكي است؛ ولي از همان ابتدا با افت فريم جدي روبه‌رو شديم. با وجود بهبود فريم‌دهي همچنان عملكرد چندان رضايت‌بخش نبود. بدين‌ترتيب، اگر اجراي اپليكيش‌هاي سنگين و چندوظيفگي يا انجام بازي‌هاي اندرويدي اولويت اصلي شما در خريد اندرويدباكس است، پيشنهاد مي‌كنيم به‌دنبال گزينه‌ي ديگري باشيد.

اولين و مهم‌ترين وظيفه‌ي هاب‌ مدياسنتر، پخش بي‌نقص انواع‌ محتواي چندرسانه‌اي است. فيليمو باكس درزمينه‌ي پخش فرمت‌هاي ويدئويي تمامي نياز‌ها را به‌خوبي تأمين خواهد كرد و نقصي متوجه آن نيست. اين دستگاه مي‌تواند ويدئو‌هايي با كدك H.264 و H.265 را در فرمت‌هاي مختلفي اعم از DAT ،MPEG ،MPG ،TS ،VOB ،ISO ،AVI MP4 ،MOV ،3GP ،FLV ،MKV ،MTS M4V ،WMV و RMB پخش كند. بدين‌ترتيب، بدون نگراني درباره‌ي نوع ويدئو مي‌توانيد از پشتيباني آن مطمئن باشيد. در بخش محتواي صوتي نيز، محصول فيليمو حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و با پشتيباني از طيف گسترده‌اي از كدك‌ها چه انواع فشرده‌شده چه نمونه‌هاي Lossless مانند DTS-HD ،True-HD ،MP2 ،MP3 ،WMA ،WAV ،OGG ،FLAC ،ALAC ،APE و AAC، نياز كاربران دراين‌زمينه را نيز كاملا رفع خواهد كرد.

اين تي‌وي‌باكس محتواي ويدئويي را به‌سرعت نمايش مي‌دهد و اگر ارتباط پايدار اينترنت برقرار باشد، مشكلي در استريم محتوا پيش نمي‌آيد. در مراحل آزمايش، دستورهاي مختلفي را ازطريق ريموت صادر مي‌كرديم و اين دستگاه موفق شد با سرعت خوبي دستورها را پردازش كند و وظايف محول‌شده را به خوبي انجام دهد. همچنين، استريم مستقيم محتوا از پلتفرم‌هاي آنلاين مانند فيليمو را بدون اشكال و تأخير شاهد بوديم.

به‌صورت پيش‌فرض، چندين پخش‌كننده‌ در فيليمو باكس وجود دارد كه البته پيشنهاد مي‌كنيم حتما VLC Player و Kodi را نيز براي افزايش قابليت‌هاي خود دراين‌زمينه نصب كنيد. اين اپليكيشن‌ها از نمونه‌هاي توانمند موجود در دنياي اندرويد هستند كه طيف گسترده‌اي از محتواي ويدئويي‌ و صوتي را مي‌توانند اجرا كند. همچنين در بخش تنظيمات Kodi، كاربران حرفه‌اي مي‌‌توانند نيازهاي خود اعم از كدگشايي كدك‌هاي مختلف ويدئويي و صوتي را به‌صورت سخت‌افزاري يا نرم‌افزاري اعمال كنند.

براي بررسي عملكرد روان و بدون مشكل پخش‌كننده، محتواهاي مختلفي پخش شد كه فيليمو باكس بدون مشكل موفق شد آن‌ها را اجرا كند. محتواهاي پخش‌شده به‌شرح زير است:

  • ويدئو 4K HDR با نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه، نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه، كدك صوتي DTS-HD و فضاي رنگي BT2020
  • ويدئو 4K HDR با نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه، نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه، كدك صوتي Dolby True HD و فضاي رنگي BT2020
  • ويدئو 4K HDR با نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه و نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه
  • ويدئو 4K با نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه و نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه
  • ويدئو 4K با نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه و نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه
  • ويدئو Full HD، با كدك H.265 و نرخ بيت‌ريت ?? مگابيت‌بر‌ثانيه و نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه
  • ويدئو Full HD با كدك H.264 و نرخ بيت‌ريت ? مگابيت‌بر‌ثانيه و نرخ اجراي ?? فريم‌بر‌ثانيه

يكي از مشكلات هميشگي كاربران ايراني با تلويزيون و پخش‌كننده‌هاي محتواي چندرسانه‌اي، ناسازگاري با تمامي انكودينگ و فرمت‌هاي زيرنويس است. هم‌نام‌‌كردن فايل زير‌نويس با فيلم و تغيير انكودينگ به نمونه‌ي پشتيباني‌شده و نبود آزادي‌عمل در تغيير ابعاد و مكان و رنگ زير‌نويس، ازجمله محدوديت‌هاي تلويزيون و پخش‌كننده‌هاي معمولي است. اين مشكلات به‌لطف استفاده از سيستم‌عامل اندرويد و اپليكيشن‌هاي توانمند پخش‌كننده‌ي محتوا، در ونتار حل شده است.

همان‌طوركه در بخش نرم‌افزار و رابط كاربري گفتيم، ميكروفون فيليمو باكس عملكرد بسيار راضي‌كننده‌اي دارد و تنها با گفتن نام فارسي فيلم دلخواهتان، مي‌توانيد آن را در نتايج جست‌وجو پيدا كنيد. اين ويژگي بسيار سريع است و براي افرادي گزينه‌ي جايگزين بسيار مناسبي است كه به تايپ‌كردن نام فيلم يا گشتن در بين فهرست بلند آثار فيليمو علاقه‌ي چنداني ندارند.

نرم‌افزار و رابط كاربري

فيليمو باكس به نسخه‌ي ?/? سيستم‌عامل اندرويد مجهز است. نسخه‌ي ? اندرويد براي اندرويد‌باكس‌ها مقبول است؛ اما در نظر داشته باشيد برخي از رقباي فيليمو باكس از نسخه‌ي ? اندرويد بهره مي‌برند. پردازنده‌ي چهارهسته‌اي Almogic S905X2 در اجراي سيستم‌عامل و نرم‌افزار‌هاي استريم خوش ‌درخشيد و لگ يا كُندي هنگام گردش در محيط كاربري مشاهده نشد.

رابط كاربري  فيليمو باكس به‌گونه‌اي طراحي شده است كه پس از اندكي كاركردن و گشت‌و‌گذار، آن را ساده و كاربرپسند خواهيد ديد. اين رابط كاربري كاملا ساده و درك‌پذير است؛ اما سادگي به‌هيچ‌وجه به‌معناي زشت يا كاربري ضعيف آن نيست. اين اندرويدباكس در عين جذابيت طراحي‌ سخت‌افزاري، رابط كاربري مدرني براي مخاطبانش فراهم مي‌كند كه حتي با دانش اندك از سيستم‌عامل اندرويد، مي‌توانند نيازهاي خود را تأمين كنند.

صفحه‌ي اصلي دو رديف دارد. در رديف اول، به فهرست اپليكيشن‌هاي نصب‌شده داخل فيليمو باكس دسترسي داريد. اين اپليكيشن‌ها با شخصي‌سازي كاربر فهرست خواهند شد و در انتهاي اين رديف نيز، مي‌توانيد اپليكيشن‌هاي ويترين صفحه‌ي اصلي را انتخاب كنيد. همچنين در همين رديف ، به Google Play دسترسي داريد تا اپليكيشن‌هاي مدنظر خود را ازطريق اين فروشگاه دانلود كنيد. رديف دوم، رديفي شخصي‌سازي‌شده از پلتفرم فيليمو است. بسته به آخرين ويدئوهاي پخش‌شده در حساب كاربري، اين فهرست به‌روز‌رساني خواهد شد

اپليكيشن TV Bro براي جست‌وجو در اينترنت طراحي شده و تا حد خوبي جواب‌گوي نيازهاي وب‌گردي خواهد بود. علاوه‌بر جست‌وجوي متني، مي‌توانيد از ميكروفن موجود روي كنترل نيز براي جست‌وجوي موارد مدنظر خود بهره ببريد.

بخش تنظيمات فيليمو باكس شباهت بسيار زيادي به گوشي‌هاي اندرويدي دارد و اگر قبلا با گوشي‌هاي اندرويدي كار كرده باشيد، آن را نيز كاملا آشنا خواهيد يافت. يكي از ويژگي‌هاي اصلي فيليمو باكس پياده‌سازي دستيار صوتي Google Assistant در رابط كاربري آن است تا سهولت بيشتري را براي انجام امور مختلف فراهم مي‌كند. دستيار صوتي و ميكروفن اين دستگاه در بخش جست‌وجوي صوتي اپليكيشن فيليمو هم به‌خوبي كار مي‌كند. در آزمون‌هاي زوميت، به‌لطف پشتيباني مناسب از زبان فارسي، فيليمو باكس به‌خوبي مي‌تواند نمونه‌ي مدنظر خود را صرفا با گفتن نام آن به فارسي جست‌وجو كند تا اين قابليت كاملا كاربردي ارزيابي شود.

جمع‌بندي

به فيليمو باكس نمي‌توان به چشم اندرويدباكسي همه‌كاره نگاه كرد و از آن انتظار داشت تمام قابليت‌هاي انواع پرچم‌دار و گران‌قيمت مثل اجراي بازي و اپليكيشن‌هاي سنگين اندرويدي را دراختيار شما قرار دهد؛ اما درزمينه‌ي پخش محتواي چندرسانه‌اي و اجراي سرويس‌هاي استريم آنلاين مثل فيليمو، بسيار توانمند است و شايد همين موضوع براي تمام مخاطبان فيليمو باكس كافي باشد.

فيليمو باكس صرف اقتصادي دارد؟ مي‌توان گفت بله! باتوجه‌به اينكه سخت‌افزار استفاده‌شده در فيليمو پاسخ‌گوي بسياري از اپليكيشن‌هاي معمولي اندرويد است و به‌همراه خريد فيليمو باكس، گيفت كارت اشتراك يك‌ساله سرويس فيليمو را نيز دريافت خواهيد كرد، برچسب قيمت ??? هزار توماني فيليمو باكس پيشنهاد وسوسه‌كننده‌اي به‌نظر مي‌رسد و براي كساني كه تلويزيون هوشمند ندارند و نمي‌خواهند از لپ‌ تاپ يا گوشي براي استريم آنلاين استفاده كنند، كاملا مناسب به‌نظر مي‌رسد.


برچسب: فيليمو، يكي از سرويس‌هاي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۰:۱۷ توسط:sam موضوع:

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

4seg_q2.jpg

همانطور كه حتما مي دانيد ايمپلنت هاي دندان يك از راه حل هاي جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته يا پوسيده به حساب مي آيند. اين روش كه يكي از جديد ترين راه هاي درماني در عرصه دندان پزشكي است ، با استفاده از آن ، لبخند از دست رفته افراد به آن ها باز مي گردد. حال با هم بررسي موارد و جنبه هاي مختلف آن مي پردازيم.

 

مراحل انجام ايمپلنت دندان

 

نخست براي تشخيص اينكه آيا ايمپلنت دندان براي شخص بي خطر است و يا راه بهتري براي جايگزيني آن وجود دارد ، بايد به يك مركز تخصصي ايمپلنت دندان مراجعه و با يك متخصص ايمپلنت مشاوره كرد. پس از انجام آزمايشات لازم و عكسبرداري و راديولوژي از دهان و دندان ها ، در صورت نياز به ايمپلنت متخصص روزي را براي انجام عمل هماهنگ مي كند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه در صورت وجود دندان پوسيده ابتدا لازم است كه آن دندان كشيده شود. در روز مراجعه براي عمل در ابتدا با بي حسي موضعي منطقه تحت عمل را بي حس كرده و سپس اقدام به كاشت پايه ايمپلنت مي كنيم. در مرحله اول بايد سوراخي بر روي استخوان فك ايجاد كنيم تا مكان مناسبي براي قرار گيري فيكسچر يا همان پايه فراهم شود. پس برشي بر روي سطح لثه مي دهيم تا دسترسي به استخوان فك مهيا شود. بعد از دسترسي با استفاده از مته سوراخي بر روي استخوان ايجاد مي كنيم. اين سوراخ بايد به اندازه مناسب باشد كه فيكسچر در آن چفت شود. بنابراين نبايد زياد تنگ يا گشاد شود. پس از قرار دادن پايه حال نياز است كه مدتي به استخوان فك استراحت داد كه در طول اين مدت با پايه پيوند برقرار نمايد و همانند يك ريشه دندان طبيعي آن را در بر بگيرد. نكته ديگر اين است كه در طول اين مدت روكش يا همان تاج دندان بايد در لابراتور ساخته شود. اين روكش دقيقاً متناسب با دندان هاي طبيعي هر فرد تهيه و توليد مي شود. بنابراين همان مدت چند ماهي كه استخوان فك فرد به استراحت مشغول است اين روكش نيز ساخته مي شود.

 

پس از مراجعه مجدد حال بايد به سراغ بقيه روند كاشت برويم. ابتدا جراح از برقراري پيوند ميان استخوان و پايه اطمينان حاصل مي كند و اگر شرايط مهيا بود به سراغ قرار دادن اباتمنت يا همان رابط ايمپلنت بر روي پايه مي رويم. براي اين كار بايد دوباره برشي بر روي لثه و دقيقاً در همان نقطه قبلي زده شود تا دوباره دسترسي به پايه فراهم شود. سپس اباتمنت را كه همانند پيچ در داخل فيكسچر چفت مي شود در جايش قرار مي دهيم. پس از آن مي توان لثه را بخيه زد. با اين كار سر گرد اباتمنت كه محل قرارگيري روكش خواهد بود خارج از لثه باقي خواهد ماند. اكنون مرحله نهايي فرا مي رسد و زمان قرارگيري تاج دندان بر روي اباتمنت است. پس از قرار گيري آن كار تمام است.

 

پس از انجام عمل نكات ايمني و مراقبتي را از جراح دريافت خواهيد كرد كه در صورتي كه مي خواهيد دندان هايتان عمر بالايي داشته باشند ، حتماً بايد آن ها را رعايت كنيد.

 

برند هاي ايمپلنت

 

ايمپلنت دندان ، شامل برند هاي متفاوتي مي باشد. اين برند هاي توسط كارخانه هاي متفاوت و توسط كشور هاي متفاوتي ساخته مي شوند . اين ايمپلنت اكثرا در كشور هاي سوئيس ، كره اي ، المان ، فرانسه و آمريكايي ساخته مي شوند . براي آشنايي با تمام اين برند ها به لينك زير مراجعه كنيد .

 

انواع برند ايمپلنت دندان

 

مزاياي ايمپلنت دندان

 

حال كه ريز به ريز جز‌‌ئيات ايمپلنت دندان را برايتان توضيح دادم به سراغ ذكر مزاياي فوق العاده آن مي رويم :

 

? – ظاهر زيبا :‌همانطور كه بالاتر توضيح داده شد تاج ايمپلنت در لابراتور و تا حد امكان مشابه ساير دندان هاي طبيعي فرد ساخته مي شود. بنابراين وقتي در داخل دهان قرار مي گيرد بسيار طبيعي جلوه مي كند و لبخند فرد را به او باز ميگرداند.

 

?- مقاومت بالا : بر خلاف دندان هاي مصنوعي يا ساير روش هاي جايگزيني دندان ايمپلنت دندان بسيار مقاوم است. زيرا پايه آن همانند ساير دندان هاي طبيعي مانند ريشه با استخوان فك پيوند برقرار مي كند.

 

?- بهبود وضعيت جويدن و تكلم : براي افرادي كه از دندان هاي مصنوعي استفاده مي كنند اين نكته بسيار بارز است كه صحبت و جويدن غذا به علت لق زدن دندان مصنوعي هميشه با مشكل برايشان رو به رو بوده است و شايد باعث خجالتشان مي شده است. اما ايمپلنت دندان از آنجايي كه كاملاً سفت و محكم است ، همانند ساير دندان هاي طبيعي فرد عمل مي كند و مي توان بهترين بهره را از آن برد.

 

معايب ايمپلنت دندان

 

در كنار ساير موارد ذكر شده يكي دو نكته شايد در مورد معايب ايمپلنت قابل ذكر باشد :

 

? – هزينه بالا : ايمپلنت دندان به علت تمام مزايايي كه در بالا ذكر شد هزينه اي بيشتر از ساير روش هاي جايگزيني دندان دارد كه شايد براي همه افراد مقدور نباشد.

 

?- طولاني بودن مدت عمل : همانطور كه در بالا عنوان شد در ميان عمل بايد چند ماهي به استخوان فك استراحت داد تا به خوبي با فيكسچر كار گذاشته شده پيوند برقرار كند. بنابراين براي افرادي كه عجله دارند تا هر چه زودتر به دندان مورد نظر خود برسند شايد چندان مناسب نباشد اما در اين مورد هم روش هاي جايگزيني مانند ايمپلنت فوري وجود دارد كه براي آن مي توانيد با متخصص مربوطه مشاوره داشته باشيد.

 

مراقبت هاي پس از انجام ايمپلنت دندان

براي مراقبت از ايمپلنت دندان اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه مراقبت تنها مربوط به روز هاي ابتدايي نمي باشد و بايد در دراز مدت نيز نظافت و بهداشت ايمپلنت و ساير دندان ها را رعايت كنيد نا طول عمر آن ها را بالاتر ببريد. نكات مهم در مورد روز هاي ابتدايي استفاده از مواد غذايي نرم مانند سوپ و فرني است تا زخم ها زودتر التيام يابند. همچنين بايد مراقب باشيد كه تحت فشار قرار نگيرند.

 

در دراز مدت نيز بايد مسواك روزانه و نخ دندان و استفاده از دهان شويه را هميشه انجام دهيد و در صورت امكان آن ها را نزد متخصص شست و شو دهيد.

 

قيمت ايمپلنت دندان

منبع: شفقنا

براي اطلاع از قيمت ايمپلنت دندان ، مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد .

 

هزينه ايمپلنت


برچسب: مراحل انجام ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۳:۱۳ توسط:sam موضوع:

صفر تا صد نصب موتورخانه تهران

Top of Form

A

صفر تا صد نصب موتورخانه تهران

مراحل نصب موتورخانه تهران در ساختمان‌هاي مختلف با توجه به متراژ و نوع پكيج و شوفاژ در نظر گرفته شده شكل گرفته است. بنابراين نكاتي مثل نوع پكيج، ساختار شوفاژ و طراحي سيستم‌هاي جديد مثل گرمايش از كف تهران در تنظيم اصول و مراحل نصب موتورخانه در تهران تاثير مستقيم دارد.

نصب موتورخانه مركزي، امكان خريد موتورخانه آماده، نصب ديگ موتورخانه، قيمت مشعل موتورخانه ساختمان، قيمت كلكتور موتورخانه و مواردي از اين قبيل كليت اطلاعات درخواستي افراد در هنام سفارش نصب موتورخانه است.

 

 

امروزه با توجه به نياز و تمايل افراد به طراحي و اجراي نصب موتورخانه در ساختمان‌هاي مختلف "خدمت از ما" آمادگي معرفي مجرب‌ترين مجريان و شركت‌هاي نصب موتورخانه تهران را دارد. با ثبت سفارش در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" امكان مشاهده نزديك ترين و متخصص ترين افراد در نصب موتورخانه در تهران براي شما فراهم مي‌شود.

 

قيمت نصب موتورخانه در تهران

نصب موتورخانه شوفاژ قديمي ترين و شناخته ترين سبك نصب موتورخانه براي ساختمان‌هاي متفاوت است. امروزه نصب موتورخانه پكيج و ديگر سيستم‌هاي گرمايشي با روش‌ها و تجهيزات پيشرفته تر در مسير بهينه سازي مصرف انرژي طراحي و اجرا مي‌شود.

قيمت نصب موتورخانه در تهران توسط تيم كارشناسي و متخصص اعزام شده براي نصب موتورخانه در ساختمان تعيين مي‌شود. متراژ، نوع سيستم گرمايشي و همين طور تجهيزات به كار رفته بيشترين سهم را در كارشناسي براي تعيين قيمت نصب موتورخانه به در اين مورد به خود اختصاص مي‌دهد.

 

 

بيشترين عواملي كه در قيمت و هزينه نصب موتورخانه در تهران تاثير داشته هزينه طراحي يك فونداسيون براي قرار گرفتن تاسيسات ساختمان، لوله كشي آب گرم و سرد، نصب مخزن (ديگ بخار موتورخانه) و نصب مشعل الكتريكي يا گازي و همين طور اقدامات جانبي مثل اجراي روندهاي ايمني يا عايق بندي ديوارها و كف، عايق بندي لوله‌ها و اتصالات مي‌باشند.

 

اهميت نگهداري و تعمير موتورخانه

نگهداري و تعمير موتورخانه طبق دستورات تعيين شده در هنگام نصب تجهيزات تعيين و توسط افراد متخصص و سرويس كار موتورخانه با تجربه صورت مي‌گيرد. در واقع تعمير موتورخانه مانند ديگر اقدامات تاسيساتي نيازمند به كار گيري افراد آموزش ديده و متخصص در اين زمينه است. از آنجايي كه موتورخانه ساختمان محل نگهداري و انتقال تجهيزات وابسته به سيستم گرمايشي بوده نگهداري و تعمير آن از حساسيت بالايي برخوردار است.

 تجهيزات تعبيه شده در موتورخانه ساختمان براي تامين انرژي و گرماي مورد نياز فضاي ساختمان است. همين امر نگهداري و سرويس به موقع موتورخانه و علاوه بر اين تعمير موتورخانه توسط افراد متخصص در تهران را ضرورت بخشيده است.

 

 

براي دسترسي به تعميركار موتورخانه مجرب و ارتباط با شركت تعمير و نگهداري موتورخانه در تهران مي‌توانيد با ثبت سفارش در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" اقدام كنيد. با مشاهده عملكرد قبلي افراد و تكنسين‌هاي متخصص در تعمير موتورخانه فعال در "خدمت از ما" به راحتي بهترين كارشناسان را انتخاب كنيد.

 

هزينه تعمير موتورخانه تهران

هزينه تعمير و نگهداري موتورخانه وابسته به مشكلات پيش آمده و همين طور قطعات آسيب ديده متفاوت استتعميرات تخصصي موتورخانه در تهران از تعمير و نگهداري تاسيسات موتورخانه گرفته تا تعمير پمپ آب موتورخانه را در برگرفته و توسط افراد متخصص فعال در شركت تعمير و نگهداري موتور خانه انجام مي‌شود.

 

هزينه نگهداري و تعمير موتورخانه تهران بر اساس كارشناسي تعميركاران موتورخانه متخصص و عواملي مثل فضا و مساحت موتورخانه، متراژ ساختمان و تعداد طبقات، قدمت تاسيسات موتورخانه و تجهيزاتي كه بايد سرويس، تعمير و تعويض شوند، تعيين مي‌شود.

 

 

شما مي‌توانيد براي اعزام يك سرويس كار موتورخانه متخصص در تهران از طريق اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" اقدام كنيد. انتخاب بازار آنلاين "خدمت از ما" براي كار تعمير موتورخانه ساختمان امكان آشنايي با تعميرات موتورخانه شبانه روزي در مناطق مختلف تهران را براي شما فراهم مي‌كند.

 

 

معرفي سيستم گرمايش از كف تهران

گرمايش از كف يك سيستم گرمايشي جديد نيازمند به لوله كشي تخصصي و تجهيزات پيشرفته در ساختمان‌هاي مختلف است. بهينه سازي مصرف انرژي و بهبود جريان و انتقال گرما در ساختمان از دلايل مهم انتخاب گرمايش از كف تهران به جاي نصب پكيج و شوفاژ مي‌باشد.

 

 

نصب و راه اندازي سيستم گرمايش از كف در تهران يك كار كاملا تخصصي و نيازمند آموزش كامل مراحل و اوصول اجراي سيستم گرمايشي است. يك تكنسين متخصص براي نصب سيستم گرمايش از كف در ساختمان بايد نسبت به اهميت و ضرورت اصول در موارد زير توجه ويژه داشته باشد:

  • نحوه نصب لولهگرمايش از كف
  • فاصله لوله درگرمايش از كف
  • مراحل لوله كشيگرمايش از كف
  • نقشه لوله كشيگرمايش از كف
  • بتن ريزي گرمايش از كف در صورت نياز
  • و...

پس از بررسي مزاياي سيستم گرمايش از كف در تهران بيشترين سهم توجه افراد در هنگام نصب اين سيستم به هزينه گرمايش از كف تهران بر مي‌باشد. بيشتر افراد تمايل دارند قبل ار انتخاب گرمايش از كف به جاي شوفاژ و پكيج از قيمت نهايي نصب و راه اندازي اين سيستم در مناطق مختلف تهران مطلع شوند.

بيشترين سهم تعيين كننده هزينه گرمايش از كف تهران براي ساختمان‌هاي مختلف را نوع معماري ساختمان(آپارتماني يا ويلايي) موقعيت ساختمان، قيمت تجهيزات (لوله پنج لايه، نوع ترموستات، شير كلكتور و نوع عايق و ضخامت آن ) بتن ريزي گرمايش از كف به خود اختصاص داده‌ است.

دريافت قيمت نهايي و تخمين زده شده اجراي گرمايش از كف تهران در مناطق و ساختمان‌هاي مختلف از نكات مهم در هنگام درخواست اين خدمات است. براي استعلام قيمت رايگان و سريع نصب و راه اندازي سيستم گرمايش از كف تهران پس از ثبت سفارش در اپليكيشن و سايت خدمت از ما با متخصصان در اين زمينه در ارتباط باشيد.

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/_installation_of_Tehran_engine_room Bottom of Form


برچسب: صفر تا صد نصب موتورخانه تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۳:۵۸ توسط:sam موضوع: